Foto: WWCOTY

Prodaja automobila Volvo pala je za dva odsto u februaru u odnosu na godinu dana ranije na 50.315 automobila, saopštila je u utorak švedska kompanija, ukazujući da je glavni uzrok pada prodaje doček Lunarne Nove godine u Kini.

Akcije kompanije Volvo Cars, u većinskom vlasništvu kineskog Geely Holdinga oslabile su u utorak za 3,5 odsto. U saopštenju kompanije navedeno je da je prodaja potpuno električnih automobila porasla za 14 procenata i da je činila 22 odsto ukupne globalne prodaje u februaru, prenosi Reuters.

Kompanija je u januaru saopštila da ostaje uverena u „ogroman rast“ na tržištu električnih vozila. Očekuje se da će električna vozila činiti polovinu obima prodaje kompanije do sredine decenije, kao i da će od 2030. godine prodavati samo EV.

Prodaja Volvoa u Kini opala je u februaru za 39 odsto u poređenju sa istim mesecom prošle godine. Prodaja u Evropi porasla je za 26 procenata, a prodaja potpuno električnih automobila porasla je za 31 odsto. Prodaja u SAD oslabila je za sedam procenata.

Volvo je 2023. godine prodao rekordnih 709.000 automobila, što je povećanje od 15 odsto i povećanje godišnjeg prihoda kompaniej za 21 odsto. Potpuno električni automobili predstavljali su 16 odsto ukupne prošlogodišnje prodaje Volvoa.

Biznis.rs

Pretplata
Obaveštenje
0 Komentari
Najstariji
Najnoviji Najpopularniji
Inline Feedbacks
Pogledaj sve komentare