Foto: EPA-EFE/DEMETRIUS FREEMAN

Potpredsednica SAD i demokratska kandidatkinja Kamala Haris potrošila je 20 puta više novca na oglašavanje na društvenim mrežama od republikanskog kandidata Donalda Trampa tokom nedelje debate, izvestio je danas Njujork tajms.

Kako se navodi, Harisova je potrošila 12,2 miliona dolara na oglašavanje na Fejsbuku i Instagramu u nedelji debate, dok je Tramp potrošio nešto više od 611.000 dolara.

Predsednička debata održana je na televiziji ABC 10. septembra, a Tramp je, iako je svoj nastup ocenio kao ”najbolji do sad”, odbio da učestvuje u narednoj.

Većina zapadnih medija, uključujući i republikanski nastrojenu televiziju Foks njuz, ocenila je da se Haris pokazala bolje, a da je Tramp izgledao napetije nego tokom junske debate sa aktuelnim predsednikom SAD Džoom Bajdenom.

Bajden je ubrzo nakon te debate, suočen sa kritikama, odlučio da se povuče iz predsedničke trke i podržao svoju potpredsednicu Kamalu Haris.

(Tanjug)

Pročitajte više vesti

Poznato kada počinje Međunarodni sajam lova i ribolova u Novom Sadu

Forum srednjih stručnih škola traži ostavku ministarke Đukić Dejanović

Milatović: Vrh Vlade radi direktno protiv interesa države koju predstavlja

Pretplata
Obaveštenje
0 Komentari
Najstariji
Najnoviji Najpopularniji
Inline Feedbacks
Pogledaj sve komentare