Novi direktor Starbaksa Brajan Nikol je obećao da će da pojednostavi svoj “previše složen meni” dok lanac kafeterije pokušava da povrati kupce i podstakne prodaju. Nikol je rekao da Starbaks treba da se “fundamentalno promeni” i dodao je da će preispitati svoje cene.
Brojke otkrivaju da su kupci Starbaksa smanjili potrošnju jer su rastući troškovi života smanjili budžete, posebno u Kini. Međutim, Brajan je takođe priznao da postoje problemi u prodavnicama kao što je nedostatak zaposlenih i manje kupaca.
Kompanija je saopštila da je globalna prodaja pala za 7 odsto između jula i septembra. Pad je bio dramatičniji u Kini, gde je prodaja pala za 14 odsto u istom periodu, jer tamošnja ekonomija posustaje.
– Uprkos našim povećanim ulaganjima, nismo bili u mogućnosti da promenimo putanju našeg pada saobraćaja – rekla je Rejčel Rugeri, glavni finansijski direktor Starbaksa.
Meni i cene
Da bi poboljšao usporavanje prodaje, Nikol se obavezao da će se „vratiti u Starbaks“.
– Pojednostavićemo naš previše složen meni, popravićemo našu arhitekturu cena i obezbedićemo da se svaki kupac oseća da je Starbaks vredan svake posete. Moramo da poboljšamo mobilnu porudžbinu i plaćanje kako to ne bi pokvarilo iskustvo sa kafeterijom – rekao je on, piše „Kurir Biznis“.
Randep Somel, menadžer fondova u kompaniji za finansijske usluge L&G, rekao je da bi jeftiniji i manje komplikovan meni mogao da pomogne da se ubrza usluga.
– U nekim trenucima, redovi su jednostavno preveliki, tako da ako pojednostavite meni, to bi moglo da pomogne u protoku kupaca – rekao je.