Foto: Autoblog.rs

Hondin sportski coupe Prelude je ukinut 2001. godine, ali Japanci već neko vreme pripremaju njegov povratak.

Za početak je na prošlogodišnjem Sajmu mobilnosti u Tokiju prikazan novi Prelude u koncept izdanju, ali je već tada bio jasno da za nekoliko godina možemo očekivati i serijski model.

U međuvremenu se pojavila informacija da serijski Prelude nove generacije stiže u drugoj polovini 2025. godine, i to kao automobil dizajniran da spoji elektrifikaciju i zadovoljstvo u vožnji.

Foto: Autoblog.rs

Kao najava će na predstojećem Goodwood festivalu brzine biti predstavljen Prelude Concept, ali sada u atraktivnoj crvenoj boji i sa crvenim kočionim kleštima. Takođe, tu su i suptilni aero body kit od ugljeničnih vlakana i crni alu točkovi od 20 inča.

U pitanju je 2+2 automobil sa 2,0 litarskim četvorocilindričnim e:HEV pogonom, koji će po nekim informacijama raspolagati sa više od 210 KS, a imaće prednji pogon.

Novi Prelude bi treblao da bude dugačak oko 4300 mm, širok 1790 mm, visok 1300 mm i sa međuosovinskim rastojanjem od 2575 mm.

Foto: Autoblog.rs

Takođe, nova generacija će biti dostupna u verzijama sa volanom na levoj i desnoj strani.

Kako se navodi, Prelude će pružati savršenu ravnotežu uzbudljivog zadovoljstva u vožnji i izuzetne efikasnosti, otelotvorujući Hondinu dugoročnu posvećenost elektrifikaciji u elegantnom i dinamičnom paketu.

Originalni Prelude je debitovao u Evropi pre 45 godina i služio je kao uzbudljiva, visoko-performansna izložba Hondine najsavremenije tehnologije tokom pet generacija do 2001. Novi model obećava da će biti prikladan povratak za renomirano ime, jer pruža ubedljiv spoj stila i sofisticiranosti uz hibridni pogon.

Foto: Autoblog.rs

Naziv „Prelude” se odnosi na uvodno muzičko delo i na odgovarajući način pozicionira automobil kao preteču budućih modela koji oličavaju Hondinu posvećenost sportskim performansama.

Tomojuki Jamagami, glavni inženjer i vođa projekta, ističe: „Novi Prelude ne samo da označava najnovije poglavlje u našoj hibridnoj priči koja se stalno razvija, već je i proizvod 25 godina pionirskog hibridnog istraživanja i razvoja. To obezbeđuje da ovaj model zadrži svoj „sportski“ DNK tako što savršeno kombinuje efikasnost i ekološke prednosti elektrifikovane vožnje sa uzbudljivim iskustvom za volanom, uz povećano zadovoljstvo u vožnji.”

„Pored toga, Prelude demonstrira neprekidnu važnost hibridnih pogonskih sklopova kao dela Hondine strategije elektrifikacije automobila – ključni korak ka našoj posvećenosti da 100% prodaje novih vozila bude električno ili na vodonične gorive ćelije do 2040.

Izvor: Autoblog.rs

Pretplata
Obaveštenje
0 Komentari
Najstariji
Najnoviji Najpopularniji
Inline Feedbacks
Pogledaj sve komentare