Nikola Bilić
U Elektrodistribuciji Srbije (EDS) srušio se čitav sistem za očitavanje brojila, bez obzira da li se radi o fizičkom očitavanju koje obavljaju firme sa kojima EDS ima ugovor ili o daljinskom očitavanju brojila. Samo jedan od tih primera je i Novi Sad, gde je, kako su mediji juče izvestili, Elektrovojvodina posao očitavanja brojila prepustila privatnoj firmi bliskoj SNS – saopštili su iz pokreta Srce

Srbija centar, u ime građana Srbije, ukazuje na činjenicu da se građanima mesecima unazad ispostavljaju računi za električnu energiju bez prethodnog očitavanja brojila, što je krivično delo. Naime, mnogi građani širom Srbije već su osetili po svom džepu da nešto nije u redu sa računima za struju, jer su dobili nenormalno visoke iznose za letnje mesece. Prema informacijama Srbija centra, broj očitanih brojila prethodnih meseci iznosio je samo oko 20 odsto, pa postavljamo pitanje nadležnima na koji način su građanima Srbije ispostavljani računi za električnu energiju mesecima unazad kada nemaju dokaz koliko je ko potrošio?

– Ovih dana u EDS problem je i dodatno kulminirao – v.d. direktora EDS Biljana Komnenić odlučila je da zaposlene, uključujući i elektroinženjere, pošalje na obuku za očitavanje brojila, a onda i na terenski rad da čitaju brojila po kućama i zgradama. Dakle, elektroinženjeri u EDS neće više raditi inženjerski posao, već će ići na teren da čitaju brojila, što je posao na nivou kvalifikacija osoba sa zavšenom osnovnom školom. Ovo je samo nastavak omalovažavanja stručnog kadra, nakon što je pre kratkog vremena na mesto direktora tehničkog sistema postavljen izvesni Ivan Melih, kadar SNS bez elektrotehničkog fakulteta. Biljana Komnenić će raspoređivanjem inženjera da rade posao čitača dodatno urušiti već urušeni distributivni sistem, jer o sistemu neće imati ko da vodi računa. Ova situacija je ista kao kada bi u bolnici direktor odredio hirurzima, anesteziolozima i drugim specijalistima da lopatama čiste sneg, pa u salama ne bi imao ko da operiše ni hitne slučajeve! – stoji u saopštenju

Umesto da postupi moralno i da ostavku zbog situacije u EDS za koju je isključivo ona odgovorna, kao i štete koju imaju građani Srbije zbog neopravdano visokih računa za struju nastalih usled neočitavanja brojila, v.d. direktorka nastavlja da urušava firmu kadrovski i tehnički terajući je u sve veću dubiozu. Međutim, koliko god loše da funkcioniše, EDS će se preko mrežarine plaćati novcem građana Srbije i tako nastaviti dodatno da oštećuje građane. Kako bi zataškali problem nadležni u EDS i resornom Ministarstvu rudarstva i energetike se, saopštavanjem informacija da ulažu u sistem zamene brojila 320 miliona evra dok se ključni segment EDS sistema-mreža 110 kV i bukvalno raspada, praktično smeju u lice građanima Srbije kojima mesecima unazad ispostavljaju račune za električnu energiju bez prethodnog očitavanja brojila – zaključili su iz Srca

192.rs

 

Pretplata
Obaveštenje
0 Komentari
Najstariji
Najnoviji Najpopularniji
Inline Feedbacks
Pogledaj sve komentare