Osnovana 1924. godine, od strane Cecila Kimbera, ova britanska kompanija je bila poznata po sportskim automobilima, koji su bili u stalnom korišćenju 56 godina nakon osnivanja.
U jesen 1980. godine proizvodnja MG-a je prestala, ali je između 1982. i 1991. obnovljen kao sportska verzija roverovih modela. Druga obnova je došla 1995. godine. i time je MG prešao zajedno sa Roverom u Rover grupaciju, koju je BMW razbio 2005. godine, pa je kineski Nanjing Automobile otkupio prava i dan danas upravlja britanskim MG Motor UK.
Do 2020. godine tržište na kome je MG većinski plasirao automobile bilo je azijsko, što se promenilo povećanjem interesovanja i broja prodatih jedinica u Evropi. Ovogodišnji model je privukao dosta pažnje s obzirom da je kompaktni SUV tačnije crossover najpopularniji oblik karoserije među Evropljanima.
MG ZS u bogatoj opremi i niskoj ceni postao je ozbiljan konkurent evropskim modelima poput Dacia Dustera i Lade Veste cross. Uz unutrašnjost koja nudi Apple car play, desetoinčni ekran i 360 stepeni kamere, spoljašnjost možemo okarakterisati kao “od svega po malo”. Time što prednji deo podeća na Mazdine modele a zadnji na Volkswagenove možemo reći da je modernog izgleda i privlači pažnju prolaznika.
Ovaj model nam dolazi u dve verzije motora, 1.0 trocilidarni i 1.5 četvorocilindarni sa manuelnim i automatskim menjačem, dok je dostupna i električna verzija.
Cena je ono što je naprimamljivije kod ovog automobila, a početna iznosi 18.990,00 evra, a na domaćoj verziji sajta ovog proizvođača možemo videti da nam u skorijem periodu dolaze i novi modeli električnih i pug in hibridnih vozila.
Pogledajte još:
(N.V. / 192.rs)